Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Sekalaista keskustelua

Siirry alas 
+3
Kaksoiswee
mikko93
Eré
7 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimePe Toukokuu 23, 2008 6:56 am

Tämä foorumi on tarkoitettu kaikkeen keskusteluun, kaikista aiheista. Voit valittaa kuinka huonosti koulussa menee, tai iloita, kuinka hyvin jalkapallopeli meni. Kaikista aiheista keskustelu on sallittua muistaen siisteyden ja siveyden.
Toisinsanoen angstausfoorumi. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimePe Toukokuu 23, 2008 9:21 pm

minua suututtaa, koska travianissa kaikki farmaa minua. en ymmärrä, mitä pahaa olen tehnyt. Sad jos joku tuntee speedin sienestäjän tai TehoPissikset niin sanoo että lopettaa mikko93:men farmaamisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaksoiswee
Admin
Admin
Kaksoiswee


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 02.05.2008
Paikkakunta : Laukaa

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeLa Toukokuu 24, 2008 7:59 am

Mua ketuttaa, kun on tää perskatin käsi kipsissä... Olis halunnut päästä kokeilemaan kesägreenejä (golffaan...), mutta jäikin siihen sitten, kun on oikea käsi paketissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaksoiswee.co.nr
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeTi Toukokuu 27, 2008 7:11 am

Itse lopetin Travianin siksi että minua farmattiin kokoajan... Mad
Wee, missä teloit kätesi ja kuinka kauan se on paketissa?

Hah, tänään saa viedä saksantunnille saksassa tehtyjä karkkeja... Very Happy LaL
Pitää tässä alkaa katselemaan (waretettuja) leffoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
kametafin
Melko aktiivinen
Melko aktiivinen



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.05.2008
Paikkakunta : Kerava

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeTi Toukokuu 27, 2008 5:42 pm

joo en ymmärrä miks muakin farmataan travianissa joka kerta joku hullu kylä 107 miekka miestä ja 7 ratsastajaa ei reilua Sad Crying or Very sad Exclamation Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Pelihullu94
Peruskäyttäjä
Peruskäyttäjä



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 21.05.2008

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeTi Toukokuu 27, 2008 6:43 pm

Hullu kylä farmaa minuakin,mutta vain jollain 50 miekkamiehellä.Itse en edes jaksa tehdä joukkoja vaan rakentelen koko ajan resurssipiiloja ja toivon etä se tyyppi lopettaisi joskus,kun se ei saa minulta ikinä resursseja ryöstettyjä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaksoiswee
Admin
Admin
Kaksoiswee


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 02.05.2008
Paikkakunta : Laukaa

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeTi Toukokuu 27, 2008 8:08 pm

Mitä helvettiä? Farmausta 50 miehellä? Kun meikäläinen pelasi speedillä aikoinaan, minimimäärä oli 3000 miestä ja 2000 ratsua farmia kohti... ;-) Iskin usein myös pulteilla, ja useammilla senaattoreilla.

Koulussa iskin palopostiin käteni, ja saan 12 päivä pois...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaksoiswee.co.nr
Pelihullu94
Peruskäyttäjä
Peruskäyttäjä



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 21.05.2008

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeTi Toukokuu 27, 2008 9:25 pm

Tarkoitin viime kerralla.Kyllä se on 300 ukollakin on farmannut,mutta sen hyökkäys into on näköjään vähän vähentynyt.Saa nähdä kuinka pitkäksi aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
illux
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
illux


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Valkeala

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeKe Toukokuu 28, 2008 6:27 am

mä oon vasta aloittannut 2S joten mua farmataan suurinpiirtein 10 nuijalla lol! lol! lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kongregate.com/
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeKe Toukokuu 28, 2008 6:29 am

Minäkin ihmettelin, mitä on 100 miehellä farmaaminen? Minun 50 asukkaan kakkoskylää farmattiin 500 hevosella ja toista 100 asukkaan kylää farmattiin 5000 miekkamiehellä ja 1000 hevosella. Voisiko sitä sanoa farmaamiseksi?

Jee, pääsen telomaan itseni skeittirampeille. Pyörällä sielä on harvinaisen hauskaa, varsinkin maastopyörällä. Älkää ihmetelkö jos minullakin on kohta käsi kipsissä... xD
Takaisin alkuun Siirry alas
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeKe Toukokuu 28, 2008 7:23 am

minulla alkaa kohta yli 2 kuukauden kesäloma. cheers on kyllä hienoa nukkua pitkään ja hartaasti. Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
Juntsai
Kunniakäyttäjä
Kunniakäyttäjä
Juntsai


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 19.05.2008

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeKe Toukokuu 28, 2008 2:44 pm

Niin tekee minullakin! Nauran niille joilla ei ala Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeTo Toukokuu 29, 2008 12:36 pm

Eiköhän tuo loma ala kaikilla, outoa jos ei. Niille kyllä nauran, joilla se ei ala lauantaina...
Huomenna pitäisi pelata koulussa jotain potkupalloa... Kiinnostaakin niin paljon että ...
Huvittaisiko ketään laittaa pikseli- tai IRL-grafiikkaansa tänne näytille? Olisi hauskaa nähdä töitänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
kametafin
Melko aktiivinen
Melko aktiivinen



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.05.2008
Paikkakunta : Kerava

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimePe Toukokuu 30, 2008 5:33 pm

joo mulla alkaa lauantaina 31.5.2008 kesä loma ihanaa mutta mulla on peli kielto mutta (pelaan salaa nii älkää kertoko mun mutsille pliide saan 2viikkoa lisää peli kieltoa Very Happy Crying or Very sad mut hauskaa kesä lomaa kaikkille cheers ja muistakaa nukkua hyvin Sleep Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
kametafin
Melko aktiivinen
Melko aktiivinen



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.05.2008
Paikkakunta : Kerava

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimePe Toukokuu 30, 2008 5:34 pm

joo mulla alkaa lauantaina 31.5.2008 kesä loma ihanaa mutta mulla on peli kielto mutta (pelaan salaa nii älkää kertoko mun mutsille pliide saan 2viikkoa lisää peli kieltoa Very Happy) Crying or Very sad mut hauskaa kesä lomaa kaikkille cheers ja muistakaa nukkua hyvin Sleep Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
Juntsai
Kunniakäyttäjä
Kunniakäyttäjä
Juntsai


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 19.05.2008

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimePe Toukokuu 30, 2008 7:48 pm

No miksi on pelikieltoa?? Kerron mutsillesi heti kun saan nimesi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimePe Toukokuu 30, 2008 7:48 pm

huomenna viimeinen koulupäivä, milloin saadaan todistukset. en saa varmaan yhtään 9 tai 10 numeroa. affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeLa Toukokuu 31, 2008 7:30 pm

Hahaa! Todistuksessani on vain kaseja, ysejä ja yksi kymppi. Sain enkusta kympin! Ei yhtään seiskaa.. Laughing
On sitten kesäloma virallisesti alkanut! Smile Ei kahteen kuukauteen koulua... Olen taivaassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
kametafin
Melko aktiivinen
Melko aktiivinen



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.05.2008
Paikkakunta : Kerava

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeLa Toukokuu 31, 2008 10:10 pm

no mulla on peli kielto koska väärnensin äidin nimen mun kokeisiin että mun mama ei kuulustelisi mua lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 12:11 pm

Viikon salibandyleiri ja Sauna Open Air takana... Väsyttää. Sauna oli käymisen arvoinen, vaikkakin pirun kallis. Neljänkympin liput... Shocked
Ulkona 30 astetta lämmintä enkä jaksa mennä ulos... Lal
Takaisin alkuun Siirry alas
kametafin
Melko aktiivinen
Melko aktiivinen



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.05.2008
Paikkakunta : Kerava

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeLa Kesä 07, 2008 9:37 pm

ikariamissa en oo oikeen ehtinyt kehittää ku oon pellannut wowia Very Happy cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 10:39 am

Wowia? Voi ...tu! Wowihan on ihan turha ja sekava peli, ja vielä kalliskin. Kuka sitä voi pelata?
Takaisin alkuun Siirry alas
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 2:28 pm

Eré kirjoitti:
Wowia? Voi ...tu! Wowihan on ihan turha ja sekava peli, ja vielä kalliskin. Kuka sitä voi pelata?


niinpä, kallis peli!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 4:20 pm

Ja muutenkin täysi paska. Todella sekava, olen huomannut kun kaverit on ihan koukussa siihen.
Takaisin alkuun Siirry alas
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 7:31 pm

mitä sanotte travianista? minun mielestä hyvä peli, paras peli.. jne... geek
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sekalaista keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Sekalaista keskustelua   Sekalaista keskustelua Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sekalaista keskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: