Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pelaatko muita, kuin Ikariamia?

Siirry alas 
+2
Eré
Kaksoiswee
6 posters

Olen pelannut/pelaan
Traviania
Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_lcap70%Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_rcap
 70% [ 7 ]
OGamea
Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_lcap10%Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_rcap
 10% [ 1 ]
BiteFightiä
Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_lcap0%Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Gladiatusta
Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_lcap10%Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_rcap
 10% [ 1 ]
Ikariamia muiden maiden servuilla
Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_lcap0%Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jotain muuta, mitä?
Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_lcap10%Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Vote_rcap
 10% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 10
 

KirjoittajaViesti
Kaksoiswee
Admin
Admin
Kaksoiswee


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 02.05.2008
Paikkakunta : Laukaa

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 3:22 pm

Pelaattekos kukaan muita selainpelejä, kuin Ikariamia? Oletteko pelannut?
Minä taisin ensiksi löytää BiteFightin. Pelasin sitä pari viikkoa, mutta kun kävi tylsäksi, etsiskelin samankaltaisia pelejä, ja löysin Gladiatuksen, ja Travianin lähes samanaikaisesti. Gladiatus rupesi vähän tympimään, mutta Traviania pelasin jopa pari kuukautta ;-) Travianissa tein muuten liittoumallemme foorumit, jotka tosin kaadoin samalla, kun liittouma lemppasi mut Very Happy Kyseinen liittouma ei muuten enään ollut olemassa 2 päivää meikäläisen potkujen jälkeen, tietääköhän kukaan miksi? =). Sitten löysin OGamen, mutta se tympi... Tylsä peli. Sitten tuli Ikariam, ja pääsin aloittamaan Suomi-servun ensimmäisten joukossa. Eikun liito pystyyn vaan, ja pelaajia rekryämään. Tässähän sitä sitten keikutaan, TOP 50:ssä liitoissa, ja 1012 pelaaja rapiat 17000:sta... Aika hyvin ;o)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaksoiswee.co.nr
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:23 pm

Traviania olen viime vuonna pelannut muutaman kuukauden, sitten kyllästyin. Tänä keväänä aloin uudestaan pelaamaan, mutta ei taida aika riittää...
BiteFightiä en jaksanut viikkoa pidempään pelata, ja Gladitukseen kyllästyin päivässä.
OGameasta en ole kuullutkaan.
Onkos kukaan pelannut Hattrickia? Itse pelailin tuota viime vuonna, ei vaan riittänyt aika siihenkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaksoiswee
Admin
Admin
Kaksoiswee


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 02.05.2008
Paikkakunta : Laukaa

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:25 pm

Eikös tämä hattrick ole joku fudisjuttu? En ole kuullutkaan =)

OGame on saman pelintekijän pelejä, joka on tehnyt Ikariamit, ja bitefightit sekä gladiatukset.

Kukaan muuten pelannut Liigapörssiä tai Futispörssiä? Liigapörssiä pelasin kaverikimpassa 50egen vuosipaukuilla jonkin aikaa... Jäin voitolle yli 200 e Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaksoiswee.co.nr
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 7:34 pm

Liigapörssiä olen pelannut sillä ilmaisella nickillä, en sen enempää. OGamea voisi kokeilla, jos aika riittää, kun täytyy täällä foorumilla käydä ja on noita harrastuksiakin.. Hattrickia kannattaa kokeilla jos tykkäät edellämainituista managerointipeleistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Toukokuu 18, 2008 8:07 pm

pelaan traviania, ja gladiusta. jos tunnette mikko93:men speediltä, mike16:tan 6 servulta tai haukan 5 servulta, niin voisimme kirjoitella. cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
illux
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
illux


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Valkeala

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeMa Toukokuu 19, 2008 7:00 am

jaajaa mulla on nyt niin hassusti että oon pelannu noita kaikkia mutta rupes tympii paitsi traviani,ikariam mutta en oo pelannu kyllä ikariamii muilla ulkopuolisilla servuilla hehehehehehehhehe
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kongregate.com/
Juntsai
Kunniakäyttäjä
Kunniakäyttäjä
Juntsai


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 19.05.2008

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 5:50 am

Pelaan Traviania, mikä on kyllä hyvä peli jos siinä pärjää. Very Happy
Sitten olen pelannut joskus bitefightiä,Gladiatusta ja Darkpiratesia. Alkoi ne tympimään kun pelas tietyn ajan :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 6:37 am

Arvelinkin, että ei kukaan jaksa pelata mitään BiteFightiä kauaa, kun niin tylsähän se on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaksoiswee
Admin
Admin
Kaksoiswee


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 02.05.2008
Paikkakunta : Laukaa

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 2:39 pm

Totta, täysin päämäärätöntä odottelua ja klikkailua... Kivointa ehkä oli se ns. kotiluolan päivittely, kun aina katsoi millainen se seuraava kuva on

lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaksoiswee.co.nr
illux
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
illux


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Valkeala

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 4:26 pm

jepu oot oikeessa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kongregate.com/
kametafin
Melko aktiivinen
Melko aktiivinen



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.05.2008
Paikkakunta : Kerava

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Kesä 01, 2008 8:01 pm

joo mä pelaanki Wowia kun mun yks kaveri aloitti Wowin se jäi koukkuun siihen ja ei ollut kun ehkä 30min ulkona ja meni loput ajat pelaa wowia.
MIKS WOWI vie kaikkien elämän? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
illux
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
illux


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Valkeala

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeTi Kesä 03, 2008 12:35 am

se on vain niin hyvä peli Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kongregate.com/
Kaksoiswee
Admin
Admin
Kaksoiswee


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 02.05.2008
Paikkakunta : Laukaa

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeTi Kesä 03, 2008 12:33 pm

... Ja kallis.

15 egee kuukauteen...

Plus kaikki lisäroinat sun muut... Musta WoWin vois luokitella samalle riippuvuusasteelle alaikäsen tupakankäytön kanssa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaksoiswee.co.nr
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 4:46 pm

Kaksoiswee kirjoitti:
... Ja kallis.

15 egee kuukauteen...

Plus kaikki lisäroinat sun muut... Musta WoWin vois luokitella samalle riippuvuusasteelle alaikäsen tupakankäytön kanssa...
niinpä. meidänkin koulussa melkein kaikki pojat tupakoi ja pelaa jotain runea ja wowia. Question itse en tietenkään tupakoi. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeSu Kesä 08, 2008 6:31 pm

Wowi on huume... Kaverikin on pelannut sitä yli vuoden, ja kivasti on varmaan maksanu. En ymmärrä miksi joku maksaa 15€ kuukaudessa että saa pelata jotain peliä, vaikka sillä rahalla voisi ostaa uudenkin pelin joka kuukausi... Hullua pelata wowia!
Takaisin alkuun Siirry alas
illux
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
illux


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Valkeala

Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 8:31 am

hehe mun ei tarvi maksaa ku mä pyysin "joulupukilta" koko vuoden wowi kortit lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kongregate.com/
Sponsored content





Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaatko muita, kuin Ikariamia?   Pelaatko muita, kuin Ikariamia? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pelaatko muita, kuin Ikariamia?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen keskustelualue :: Muut selainpelit-
Siirry: