Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Koko elämän kestävät arvet

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
illux
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
illux


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Valkeala

Koko elämän kestävät arvet Empty
ViestiAihe: Koko elämän kestävät arvet   Koko elämän kestävät arvet Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 8:41 am

joo eli ajattelin ketä huvittaisi tämmönen esim mulla on 4KOKO elämän kestävää arpea otsassa semmonen sentti kaks kämmenessä samanlainen sitten on oikeasta keskarista meinannu lähtee semmonen 4 sentin pala ja sitten mulla on tossa kainalon alta menevä arpi se on noin 25 senttii confused affraid pale
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kongregate.com/
kametafin
Melko aktiivinen
Melko aktiivinen



Viestien lukumäärä : 33
Join date : 19.05.2008
Paikkakunta : Kerava

Koko elämän kestävät arvet Empty
ViestiAihe: Vs: Koko elämän kestävät arvet   Koko elämän kestävät arvet Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 8:45 am

joo elikkäs mulla ei oo ollut mitään elämän arpeja mut ku olin 6v raapaisin yhtä mun kaverii nii sillä nyky hetkelläkin se jälki Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Eré
Moderaattori
Moderaattori
Eré


Viestien lukumäärä : 132
Join date : 18.05.2008
Paikkakunta : Nokia

Koko elämän kestävät arvet Empty
ViestiAihe: Vs: Koko elämän kestävät arvet   Koko elämän kestävät arvet Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 10:35 am

Minulla on poskessa tosi pienet tikkien arvet, leuassa aika iso tikeistä tullut arpi ja vasemmasta nimettömästä on lähtenyt
1cm x 1cm palanen pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juntsai
Kunniakäyttäjä
Kunniakäyttäjä
Juntsai


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 19.05.2008

Koko elämän kestävät arvet Empty
ViestiAihe: Vs: Koko elämän kestävät arvet   Koko elämän kestävät arvet Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 11:52 am

Mulla on kädessä semmonen Puoliin väliin kämmentä riittävä arpi kun löysin matto veitsen... Poskessa on melko pieni arpi mutta on silti kun koira puraisi. Sitten löytyy jaloista muutama arpi jotka tulivat kun astuin naulan päälle.... Takaraivossa on aika komea jälki kun pienenä löin itseäni päähän kirveen tylpällä päällä No
Takaisin alkuun Siirry alas
mikko93
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
mikko93


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : parikkala

Koko elämän kestävät arvet Empty
ViestiAihe: Vs: Koko elämän kestävät arvet   Koko elämän kestävät arvet Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 1:07 pm

minulla ei ole ollut koko elämän arpea Smile mutta kädessä on arpi, koska lasinsiru viilsi siihen. ja päässä on pieni arpi, kun virvelin koukku osui siihen. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
illux
VIP - käyttäjä
VIP - käyttäjä
illux


Viestien lukumäärä : 158
Join date : 18.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Valkeala

Koko elämän kestävät arvet Empty
ViestiAihe: Vs: Koko elämän kestävät arvet   Koko elämän kestävät arvet Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 1:09 pm

Very Happy se on kyllä aika kiva
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kongregate.com/
Sponsored content





Koko elämän kestävät arvet Empty
ViestiAihe: Vs: Koko elämän kestävät arvet   Koko elämän kestävät arvet Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Koko elämän kestävät arvet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleinen keskustelualue :: Muu elämä-
Siirry: